Fri som en fågel

Blää, mina ögon håller på att falla ur ögonhålan, heter det så?? Men det har varit en jättebra dag idag. Loffa å jag har bestämt mer inför C-uppsatsen nu, vi har städat SAKS-rummet och det bästa av allt: VI HAR SKIFTAT!!!!

Med andra ord så betyder detta att jag inte längre är engagerad i något skolrelaterat längre, dvs förutom mina studier så klart :P.. Så har suttit å fixat det sista hela kvällen nu, alltså alla intyg som ska delas ut. Lyckades skapa en rätt hyffsad snygg mall å försökt skriva så bra som möjligt om alla för alla har verkligen gjort ett jättebra jobb. Men kände verkligen att det blev lite sämre å sämre nu på slutet för jag va helt enkelt för trött för att tänka. Ber så himla mycket om ursäkt för det, lovar att göra om dom om ni inte blir nöjda. Nu ska jag bege mig till sängen i alla fall å bara njuta av att jag aldrig mer kommer behöva hålla i några sektionsmöten å allt vad det innebär :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0