Fyndat

Så storstädningen är i full gång å har precis rensat upp skrivbordet å vad har vi hittat då? Jo, en mängd hårsnoddar å hårnålar, skräp från affärssystemkursens mitt (alltså flera veckor sen), nässpray, listor av alla möjliga slag, några skivor å lite till.
Vad jag inte förstår är hur nässprayen har kommit dit eftersom jag inte använt det sen i augusti typ å har ju städat ett antal gånger sedan dess. Men har två teorier, antingen har det luggit i någon väska å jag bara har slängt dit det i all hast, eller så har jag kommit hem en sen kväll lite småonykter å fått för mig att nässpray kanske inte får mig att snarka inatt.. Hur som helst så börjar det äntligen bli lite rent här inne så man inte behöver skämmas när folk tittar förbi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0