Guldstjärna till mig

Låter kanske lite själviskt men anser mig faktiskt varit duktigare idag än på länge. Visst att kursen har varit lite småstressig från början så man alltid haft saker att göra men den är ändå inget jämfört med den tidigare.
Men hur som helst så började jag dagen på ett sätt jag inte gjort på evigheter. Jag gick å sprang en runda. Jag vet, nu sitter du där å gapar å tror inte att det du läser är sant, men jodå några kilometer blev det allt. Eftersom jag inte sprungit på ett halvår... minst... så vågade jag inte börja på asfalten eftersom mitt knä är som det är å det gör oftast ont när jag springer på hårt underlag. Men väl inne på spåret va det mjukt å skönt, dvs där det inte var is fortfarande, vilket det va på en hel del ställen.
Väl hemma började jag äntligen skriva på min TP efter att ha sökt fakta till ideer hela dagen igår. Å märkligt nog har jag kommit igång rätt så bra, visst att det bara är en sida än så länge, men det är väl ändå en bra start?? eller??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0