Hårfärgning del 2

Gaah utväxten blev röd.. Resten av håret blev skitsnyggt. Men får väl trösta mig med att det va första gången jag försökte själv. I fortsättningen går jag nog tillbaka till min trogna frisör hemma i Hultsfred.
Så här kommer några bilder från processen..

VI börjar med själva utförnadet så ni får se hur snygg man va då :P..


Skillnaden mellan då å nu

Lite skillnad blev det ju allt :)

Nu blir det Tornby så jag kan köpa mig en ny skrivbordslampa, ser ju knappt vad jag skriver här

Kommentarer
Postat av: Einar

Vad är det för jävla skämt? Du är en skam för systemvetaryrket som måste SE för att kunna skriva på ett tangentbord. :(

2009-03-07 @ 00:24:15
Postat av: Lina

jag tittar inte på tagentbordet men det är något psykist att lampan ska vara tänd ändå.. skriver konstigt nog mer fel när den inte är det

2009-03-07 @ 07:01:40
URL: http://linameek.blogg.se/
Postat av: Einar

Sämst ursäkt ^^

2009-03-07 @ 12:16:51
Postat av: Lina

kanske det, men det är sanningen :)

2009-03-08 @ 14:07:31
URL: http://linameek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0