Ser slutet efter två år

Woohooo.. Har äntligen varit på mitt sista SEKT-möte, det vill säga alla sektionsordförande på filfak möts å pratar om en massa saker med StuFF. Det är alltså ingen sekt-sekt där vi offrar djur osv, bläää..
Det är inte så att mötena är tråkiga, snarare tvärtom, dom är väldigt intressanta och man lär sig mycket av vad andra sektioner gör för sina program. Men jag är så trött på att vara en aktiv student, alltså en engagerad. Två år räcker gott å väl å om en väcka är det valmöte så sen behöver jag inte tänka på så mycket mer. Tjatade idag på att min styrelse måste ha klar sina testamenten som nästa styrelse kan få.. Hade inte en tanke på att jag borde skriva ett själv :S.. Men det kan nog bli nästa helgs projekt, för denna helg är det SUNTRIP!!!! Årets bästaste hetaste fest! Å vi pateter ska vara så otroligt onyktra å jobbiga mot SMåglinen, Fubbisarna å Kultingarna, tihi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0