Pigg?

Trots en natt utan i princip någon sömn så har det gått rätt så bra denna lilla stund vi skrev C-uppsats idag. Det va tänkt att det skulle bli heldag men eftersom vi har lite frågor runt vårt valda ämne tog det stop å vi väntar nu på svar från handledaren.
Men varför har det inte blivit mycket sömn inatt då? Jo, för det första så trotts utmattning kunde jag inte somna då min bok har blivit väldigt intressant. För det andra steg febern till sin topp inatt vilket gjorde att jag fick för mig att jag hade monster i rummet, vaknade bland annat av att min kudde "anföll" mig. Å för det tredje så frös jag extremt mycket (feberns fel så klart) å jag kan aldrig somna när jag fryser. Menmen, tror ändå febern börjar släppa lite så hoppas verkligen jag kan vara pigg på AnnaPannas kalas ikväll. Elin å jag har planerat ostkväll med Dirty Dancing, tjejkväll på hög nivå :). Nooo, har ju ingen present! Måste ner på stan. Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0