Uppgift efter uppgift

Började även denna dag med en tur i spåret.. Gick mycket bättre än förväntat eftersom jag fick gigantiska skavsår efter gårdagen. Men eftersom man är gammal fotbollsspelare så är man ju rätt så van vid sånt.
Även TPn är upplagd så mer skolarbete behöver man inte tänka på idag. Men tänkte dela med mig av en kommentar jag fick från den förra uppgiften, den med den hemskt konstiga boken. Vår lärare är lite konstig och hans åsikter är de enda som gäller typ. Han verkar inte tycke om när man tänker utanför banorna, något som jag tycker vi har fått lära oss på vårt program. Men iaf, första uppgiften sågade han mig totalt och han tyckte inte jag höll mig inom ramen, vilket i å för sig kunde vara sant men han hade ju inte behövt berätta det så massa hörde :P.. Andra uppgiften då, den fick jag väldigt bra resultat på istället å trodde det borde komma några bra kommentarer om att "det va intressant" osv. Men icke, bara att det här va konstigt å det här kunde du utvecklat mer. Men det här är ändå favoriten:

Är du missnöjd med Asplunds (eller någon annans) tolkning bör du presentera en bättre tolkning.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vill du ha sällskap i spåret hänger jag gärna på =)

2009-03-19 @ 13:59:27
URL: http://angelica-j.blogspot.com/
Postat av: Lina

Jättegärna. Ska ut imorn, men du kan nog räkna med mycket bättre kondis än mig :)

2009-03-19 @ 18:03:56
URL: http://linameek.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag kan inte fören typ nästa vecka... Ska börja skola in Elias på dagis på måndag. Men då kan jag bara springa på dagtid, vi kanske kan hitta några tider som båda kan iaf =) Å du, jag har ingen bra kondis. Men det är ju de vi ska jobba på ;)

2009-03-19 @ 22:41:23
URL: http://angelica-j.blogspot.com/
Postat av: Lina

Det låter som en jättebra idé tycker jag :).. Pussa Elias från mig :)

2009-03-19 @ 23:56:04
URL: http://linameek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0