Är din hjärna en han eller hon?

Vissa artiklar gör en bara förbannad rent ut sagt. Jag vet inte om det beror på Aftonbladet som tycker det vore bra å undersöka hur man lever på ett socialbidrag som är högre än CSN för studenter. Tror nog studenten vinner där när som helst.. Men dagens artikel handlar om att det finns manliga å kvinnliga hjärnor. Hm, självklart fattar detta mitt intresse å jag känner att jag vill läsa det. Men icke står det något som är intressant eller som jag för den delen kan hålla med om. Visst att jag inte har forskat inom detta ämne men det låter inte rimligt någonstans å som den svenska läkaren säger:
Testet visar bara vad mänga människor tror att det är för skillnad mellan män och kvinnor

Testet gick även ut på hur man skulle reagera i vissa situationer. Så killar reagerar på ett visst sätt å tjejer på ett annat, sant i de flesta fall kanske ja. Men vad händer om man man ibland reagerar som killar å ibland som tjejer? Har man en bihjärna då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0