Helg?

Helg? Vad är det? Loffa å jag har varit uppe på campus båda dessa "HELGdagar" och det är rätt öde, men ändå finns det inte ett grupprum ledigt. Inte heller kan man sätta sig i någon av C-husets alla salar eftersom det är LinCon i helgen. Menmen vi hade ju långhelg förra veckan så ska väl inte klaga egentligen. Imorn kanske det blir en liten paus i alla fall. Det är meningen att Anna å jag ska iväg på Zorbing imorn men vi får väl se om vädret tillåter det. Får ringa på morgonen å kräva att dom ger mig ett ja eller nej, vill inte åka 20 mil (enkel resa) i onödan.

Eftersom jag varit så dålig på att lägga upp bilderna från SOF tänker jag bara lägga upp ett par, orkar inte sätta mig å fiffla med  massjobbet som skulle krävas för att göra helgen rättvisa. Istället kan jag ju säga att det va sjukt kul, va faktiskt inte en dag som var tråkig :)



Blev visst några fler än jag tänkt mig. Men nu är dom uppe i alla fall, finns väldigt många fler om någon vill ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0