Helgen

I fredags va det UK (UteKravallen) och den hade väl inte de bästa förutsättningarna då det skulle regna hela natten å kvällen. Som tur va regnade det bara på kvällen och det istället blev redigt skönt väder under natten. Finns inte så mycket mer att säga om kvällen förutom att vi hade roligt. Tyvärr finns det inga bilder från kvällen eftersom jag va förnuftig nog att inte ta med mig kameran i regnet.

Igår vaknade jag alldeles för tidigt men mådde ändå rätt så bra. Senare på kvällen kom Anna hit å vi hade en filmkväll. Valet av film blev Marley & Me, en som jag redan sett en gång men grät inte mindre för det. Väldigt bra!! Helt egenom har helgen varit väldigt skön, en blandning av fest och lugn å ro. Kan väl behövas nu när SOF-veckan närmar sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0