I have had an apifany!

Det har tagit mig hela 22,5 år att komma fram till att i princip alla romantiska komedier handlar om samma sak. Kille träffar tjej, killen inser inte att han älskar tjejen förens det NÄSTAN är försent, killen vinner tjejen tillbaka. Detta kan självklart även gälla åt andra hållet, dock väldigt sällan. Har sett på två filmer ikväll där just det här hände, alltså där killen gör bort sig. Vad annars liksom :P Å missta mig inte nu, jag älskar såna här filmer fortfarande så det här inlägget handlar alltså inte om att klaga, utan bara om ett uppvaknande!
Filmerna var Jack & Jill, en film som jag trodde hade något med den underbara serien som gick för några år sen men icke. Så lite besviken blev man allt, men den funkade ändå. Den andra filmen va en som jag inte sett på ett tag så va dags att uppdatera sig lite: Made of Honor. Hunken McDreamy kan man inte få nog av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0