Inte imponerad

Jag är typ alltid senare än alla andra med å se dom där så kallade storfilmerna. Igår va vi några stycken hos Göte för att se The Dark Knight. Alla hade sett den förutom jag så klart å alla sa att den va skiiiitbra. Sjävklart tror man dom å har ganska stora förväntningar på filmen. Men ack så illa. Eller rättare sagt så va väl inte filmen jättedålig, men den va inte skiiiitbra heller. Så till framtiden ska jag sluta lyssna på vad alla säger om vilka filmer som är bra eller dåliga å göra min egen uppfattning först. Lesson learned!


Kommentarer
Postat av: ekan

Why so serious?

2009-05-12 @ 11:18:56
Postat av: Anonym

Well, you look nervous. Is it the scars? You want to know how I got 'em?

2009-05-12 @ 11:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0