Knäppjökarna

Knäppjökarna är ett resultat på min otroliga samlarförmåga. Hittade några "sagor" som jag skrev när jag va typ 7-8 år, här ett exempel. Lägg märke till den otroliga kreativiteten och stavningsförmågan :P

"Det var en gång en knäppjök som hette Agust, Men de kalade honom bar knäppjöken. Hej Kneppjöken. Hej Hakan. Men en dag kom det en flicka som hade blit ökso förolempad. Vad heter du. Jag heter Sanna men dom kalar mig knäppjöken. Vad deter du do. Jag heter Agust men do kalar mej for knäppjöken. jag vill fråga scans på dej. På mej okej jag sejer vell ja. Så att vi kan bli kalade knäppjökarna. Slut"

LIte dilaketstavning å en massa annat som också är fel. Ska aldrig mer klaga på att någon annan stavar fel :)

Kommentarer
Postat av: Lill

åh vad sött!! det roliga är med att man känner att det säkert tog en dag att skriva det där lilla som nu går jätte fort in i datorn.

2009-05-28 @ 10:26:19
Postat av: Lina

haha minst :)

2009-05-29 @ 09:53:41
URL: http://linameek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0