Längtar till sommaren

Det kanske inte är rätt dag att få sommarkänslor på eftersom det är typ 10 grader, mulet å bara allmänt tråkigt väder. Men medan jag gick igenom lite bilder att använda för att eventuellt designa om bloggen så hittade jag lite fina å gulliga bilder från förra sommaren.

Vi börjar i rätt ordning med festivalen som är sommarens första händelse: (klicka på de små bilderna för större)

Anna på taket å fäster en tuka skulle jag gissa. Å på den andra bilden vår bästa vän liften. Jag kan ärligt talat erkänna att jag aldrig åkt upp i den. Det är inte lätt att vara höjdrädd med våra arbetsuppgifter :P


Två av alla jättegulliga kusinbarn, Ebba ca 2 år, Meja 3 veckor. (Om jag inte minns helt fel)


Frida å jag körde fisketävling under kvällarna. Den där stora abborren fick tekniskt sett Frida upp. Men den va på mitt spö å åt upp min mask först så teoretiskt sett va den min :P


Eftersom vår stuga ligger i en kohage tyckte jag det va dags att efter 22års rädsla bota min koskräck! Det gick väl sådär..


BUSTER!
Min kusins hund. Blandning mellan typ fyra olika raser, antar att han inte är lika liten längre :)


Euroboy!
Råttan som jag tog hand om i några veckor.


Två härliga bilder ut mot vattnet! Kan man annat än längta till såna här kvällar?


Kommentarer
Postat av: Korven

Hörde jag fêsk? De som e så gött, enna!

2009-05-12 @ 11:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0