Lite av varje

Vilken tur, Sveriga vann kvarten.. Men klarar dom en semi mot Kanada? Va det inte typ samma förra året å då gick det väl inte så bra om jag minns helt rätt. Men sen så har jag ju minne som en guldfisk också så kanske inte är att lita på.

Det är typ ett år sen vi skiftade nu, det vill säga så har man varit patet i ett år. En gång patet, alltid patet! Men orsaken till att jag kom att tänka på det är att SM 08/09 har skiftat hela dagen å vi får väl se hur pigga dom är imorn ;).. Men kul har dom och dom kan äntligen börja använda "DET VA BÄTTRE FÖRR!" så att det faktiskt eventuellt stämmer. Man får väl helt enkelt önska SM 09/10 lycka till å hoppas ni fixar en festerifest som pateterna kan komma å grisa på ;)

Funderar även på att ändra designen på bloggen igen så behöver tips om allt typ. Märkligt så fort man tröttnar på den man har. Samtidigt har jag väl blivit lite inspirerad av Lill som vill ändra på sin. Klart man blir sugen också då liksom. Men av erfarenhet både av bråk med PhotoShop å valet av vilka färger man ska välja så brukar det kunna bli en heldagsprojekt. Å det är ju liksom inget man har tid med nu när man skriver uppsats. Är också lite sugen på att flytta bloggen till en egen sida, men det får nog vänta ett tag till. Måste ju få funktionerna att funka i så fall också å så bra är jag inte på webprogrammering direkt :S..

Nä nu är det läggdags, ska upp tidigt imorn å springa. Finns verkligen inget skönare sätt att starta dagen :)

Nattinatt


Kommentarer
Postat av: Lill

hmm, har du sett hur det har gått för mig då? inte så bra kanske... Jag satt och försökte och har i alla fall ändrat lite färger men jag vill ju ha sådana där krusiduller och gärna foto med men det verkar inte fungera.



Duktigt du är som springer, ska försöka ta mig en runda idag om jag kan

2009-05-08 @ 10:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0