Sämst i världen på packning

Jag hatar verkligen att packa å därför tar det en sån otrolig, ursäkta språket, jävla tid! Kanske är så att jag hatar det eftersom jag är så sämst samt att jag är drottningnen på att samla på mig saker och fästa mig vid dom så jag inte kan slänga skiten. Plus att jag har så sjukt mycket böcker nu så alla kartonger blir svintunga, trots att jag försöker fördela dem över alla lådor. Man kanske helt enkelt skulle satsa på en skittung låda å sen alla andra lite lättare, men då går den väl sönder.. Är det någon som är sugen på lite chicklit-böcker så har jag en hel del så hojta bara till ikväll om du är sugen på att låna någon/några tills efter jul.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Jag avundas dig inte, vet hur det är.

Slängde så himla mycket när jag flytta hit ner.

Ha det bäst.



P.S jag kommer att påminna dig om kroppkakorna :)

2009-05-28 @ 13:41:15
URL: http://www.annzofie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0