SOF-torsdagen

Hjälp va trött jag är men inte går det sova. Vaknade för ett tag sen, fullt påklädd på överkastet. Med andra ord va det en bra kväll igår. Nina å jag gick in med inställningen att bli jättefulla, något vi lyckades rätt så bra med. Ett annat mål med kvällen var att hitta bårhuset igen, vilket vi inte lyckades med :(. Denna gång hade vi heller inte några killar med oss å va väl inte lika "modiga" som sist. En skrek (oftast jag) = alla skrek. SKITKUL :)

Nu är det snart dags att ge sig iväg på en intervju på FOI. Kan väl inte påstå att varken jag eller Loffa är speciellt pigga idag men det får gå ändå. Men efter det börjar festen igen. Bara två dagar kvar nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0