Trött blötdjur

Dagen började ju inte så bra med spöregn å ett måste att åka till FOI för en intervju. Sen att intervjun gick så där förgyllde ju inte själva morgonen ett dugg. Men dagen blev i alla fall bättre. När jag kom hem började jag äntligen kolla lite på flyg, visum å csn-lån osv. Flyget är bokat, CSN kan jag söka först på onsdag å visumet måste jag nog ringa till australienska ambassaden för att fixa, såg krångligt ut på nätet. Det bästa av allt är att flygbiljetten gick på hela 4000kr mindre än väntat, alltså nästan hela chocksumman som visumet kommer gå på. 4500kr ska dom ha, bara för att jag ska få vara i landet. Menmen, vill man ha en upplevelse så får man väl försöka förtränga den småländska snålheten.
Nu är det nog dags att transkribera lite, vill inte få skäll av Loffa imorn :P.. Uppdatering från SOF (som förresten ägde totalt) kommer nog lite senare ikväll om jag inte somnar först. Är om möjligt tröttare idag än jag va igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0