Inför inlämningen

Imorn är det delinlämning på uppsatsen. Å eftersom man inte bara vill lämna in utkastet som man sitter å jobbar i, som för övrigt ser för jävligt ut, så har dagen gått åt till att snygga till den ordentligt. Vet inte hur många ställen vi hittade där det stod med röda stora bokstäver "DET HÄR ÄR SKIT" eller "MÅSTE VERKLIGEN SKRIVAS OM" eller min personliga favorit "VART HAR VI TAGIT DETTA IFRÅN?". Ja, man skriver å skriver å ibland glömmer man ju liksom bara att referera, man är ju inte mer än mänsklig liksom :P. Eller som min gamla klassföreståndare brukade säga "människan är av naturen lat" , RIP Bjarne. Nu ska man bara läsa igenom allt lite snabbt å sen blir fotboll hos Göte. Det kan nog bli en ganska spänd stämning då Göte är ett stort United-fan samtidigt som jag håller mitt Arsenal varmt om hjärtat. Men vi alla vet ju att Arsenal vinner ikväll ;).. Finalen i Rom hade ju inte varit helt fel å se.


Kommentarer
Postat av: Lill

självklart är vi lata så är det bara :D

Sa föresten det till min mattelärare förra terminen han tog det som en förolämpning det är nog inte alla som fattar hur det egentligen menas.

2009-05-06 @ 12:30:54
Postat av: Lina

Haha, synd egentligen för det är ju väldigt sant :)

2009-05-06 @ 14:19:33
URL: http://linameek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0