Uppsatshelg

Efter att ha suttit i skolan till kvällningen en lördag så kom AnnaPanna hem till mig för lite tacos å film som kompensation för att snurra runt i en gummiboll. Skönt med en lugn helg efter förra helgens alla äventyr, har fortfarande lite ont i handen, men det är en historia som jag inte tänker berätta hur den skadan uppstod :P..
Loffa å jag hade slutit en deal med ett annat par som skriver uppsats nu å eftersom vi har inlämning på onsdag så läste vi igenom varandras tills idag. Med andra ord va det bara att ge sig upp tidigt imorse å läsa en uppsats på 100 sidor, inte det roligaste när man är så morgontrött som man är. Men igenom den kom man å på eftermiddagen träffades vi å gick igenom de som skulle ändras. Å det va nog det roligaste "förslutseminariet" vi har haft tror jag. Skrattade så vi grät vid mer än ett tillfälle å då bara av felskrivningar i uppsatsen typ. Vi kanske var lite slut i huvudet efter alla läsning under morgonen, vem vet, kul va det i alla fall :).
Nu är det bara å fixa det som Robban å Erik inte tyckte var helt självklart å sen ladda inför den sista intervjun imorn! Med andra ord kommer morgondagen bestå av intervju, transkribering, klämma in en massa från intervjun i uppsatsen å sen eventuellt vara klar. Hoppas verkligen det så inte mamma skäller ut mig för att jag inte hunnit packa när dom kommer med flyttlasset på torsdag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0