Uppsats hela dan'

Vi hade handledning på uppsatsen idag. Kanske inte jättesmart 1,5 dag innan inlämning eftersom man alltid börjar tänka en massa efter handledningar, men det var ändå välbehövligt. Tyvärr va det precis som vi befarade å vi la till å med till en frågeställning efter vad som kändes som en timme av diskussioner om hur den skulle formuleras. Så äntligen har vi slutat för dagen nu och hoppas på att vi hinner imorn istället. Får väl bli en all-nighter i skolan i värsta fall! Men längtar en hel del tills på onsdag när den äntligen ska in! Hmm, känns som jag redan sagt det men är för trött för att fatta det.

Fick reda på en god nyhet idag i alla fall. Jag fick lägenheten jag sökte i Melbourne. Eller lägenhet å lägenhet, ett rum där jag delar badrum å kök med någon annan. Det ser i alla fall jättefräscht ut å jag tvivlar inte ett dugg på att jag kommer stortrivas. Så nu ska jag bara skriva på kontraktet å betala in depositionsavgiften. Shit va avgifter det är som man inte tänkt på! Blir ju fattig innan jag ens kommer dit.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Roligt att du fick lägenheten :). Jag känner mig lite skrämt inför uppsats skrivandet. Lycka till! Kram

2009-05-25 @ 22:30:46
URL: http://www.jareback.com
Postat av: Johanna

Roligt att du fick lägenheten :). Jag känner mig lite skrämt inför uppsats skrivandet. Lycka till! Kram

2009-05-25 @ 22:31:16
URL: http://www.jareback.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0