Backpackningen börjar

Klockan är inte ens 6 än, jag har sovit tre timmar inatt och när jag går ut från mitt rum så hittar jag en kille på köksgolvet som skrämmer skiten ur mig. Tydligen fick rumskompisen napp igår å han försökte smita ut :P..
Menmen, bara att komma över och fokusera på resan till Nya Zeeland. Ska vara borta i en månad, en månad utan en stabil bas. Aldrig gjort något sånt förut så ska bli spännande å se när man blir trött på det. Men ser verkligen fram emot att köra på fel sida av vägen, speciellt i en 6m lång bil! Antar att det ska gå bra, får bara se till att de andra två håller mig vaken å ser till att jag kör på "rätt" sida.
Va inte lika kul att säga hej då till folk igår, kan inte fatta att jag inte kommer se dom varje dag längre. Trots att man bara har umgåtts i fyra månader så har man hunnit bli otroligt bra vänner. Kommer sakna dem så otroligt mycket. Måste sluta nu innan jag börjar gråta igen. Vi ses snart vackra Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0