...

Hjälp jag gjorde det man inte ska göra nu för tiden, jag gick ut! Hjälpte Plamena att flytta till sitt hotell idag vilket innebar att dra på en tung resväska så inte jätteansträngande men varmt som tusan så vi var helt slut när vi kom in på hennes rum. Lite avis för att hon ska bo där med sina föräldrar. Vill också ha min familj här! Menmen, min andra familj träffades igår för att heja på Josh. Han gjorde riktigt bra ifrån sig faktiskt, vem vet, en dag kanske han blir känd å då ska jag skryta med att jag känner honom. Däremot var de andra inte lika bra. Det var mest jobbigt att lyssna på och jag skulle bli förvånad över om de ger sig upp på scenen igen. Menmen, det slutade ändå bra, dom hade hyrt in en lokal komiker som var riktigt bra. Plus att han var otroligt snygg så vi tjejer kunde inte slita blicken från honom :)

Ikväll blir det nog inte så mycket action. Kanske bio, får se. Vill inte sitta hemma i alla fall, det är en sak som är säker! Sista kvällen imorn ju. Måste träffa alla så mycket som möjligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0