...

Gaa, jag blir galen. Klockan är 4 nu å jag har inte fått en blund än. Flyget lyfter om 3h och vi kan inte vara mer uttråkade. Men det är så mycket ljud här omkring så det är helt omöjligt att somna. Eller ja, Alessia har lyckats bra som ligger här bredvid mig men tror hon är den enda. Så vad har vi gjort under alla dessa timmar här? Ärligt talat, precis ingenting samtidigt som man försöker äta så lite som möjligt eftersom flygplatsmat är sviiindyyyrt. Så trött, eller utmattad är väl snarare ordet, grinig, hungrig och en "gnutta" uttråkad. Väldigt bra blanding. Men om några timmar får jag se Anna igen och jag är ännu en gång tillbaka i en tidszon bara 9h före er där hemma. Det kan verkligen inte vara bra att hoppa så här mycket mellan tidzoner på så här kort tid! Men det har nästan fått mig att inte vara flygrädd längre så något bra har det väl fört med sig. Usch vad jag babblar, så trött är jag! Hoppas inte ni tog er tid för att läsa det här sjukt konstiga inlägget för jag har ingen aning om vad jag skrivit längre :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0