Lollo å Tess, ett fenomen!

Lollo å Tess är tvillingar å jag pratade med dessa samtidigt igår Hade även igång cameran med båda. Måste säga att detta var något speciellt. De satt där båda med sina söner som inte ens har nått halvåret än, hur underbara som helst!! Kommer skämma bort dom där två väldigt mycket när föräldrarna vågar låta mig ta hand om dom :P.. Grejen var den att Lollo satt i Vimseby å Tess i Södra Sandby så dom hade ingen kontakt med varandra, ändå funderade jag på om dom spelade mig ett spratt eller nåt. De frågade mig nämligen identiska frågor nästan samtidigt. Frågorna i sig var väl vanliga i och för sig men de sa det på ett annat sätt som fick det att bli lite mer speciellt. Aja, det är svårt å förklara men skumt var det :P.. Å fick bra nyheter från Lollo också, hon vill komma å hämta mig på Arlanda den 21/12 med spagetti och köttfärssås redo :D.. Håkan måste till å med ta ut lite komp från jobbet för det men ändå vill dom komma, där vet man att man har bra vänner :). Å måste säga att jag började nästan gråta när hon sa det å lite nu när jag skriver om det också.

Annars blev det ingen bio igår, Anna kom hem till mig istället å vi såg två filmer helt gratis, mycket bättre! Hon hade varit på Ikea tidigare under dagen så hon överraskade med Marabou daim, mums. Svensk choklad alltså, det är grejt! Dock hade jag inte direkt något snask att bjuda på men eftersom jag fortfarande inte hade lagat köttbullar med ris så stekte vi upp köttbullarna och åt till filmen. Detta toppades med körsbärstomater :P.. Salig blandning men gott som tusan.



Denna dag kommer bestå av att försöka köpa lite julklappar som jag kan skicka hem i paketet med alla saker jag inte kommer få med mig i resväskan. Sen blir det även att tvätta alla kläder för det lär man ju inte kunna göra på ett bra tag nu! Kan inte fatta att jag ska till Nya Zeeland imorn och ska vara på resande fot i exakt en månad. Den 13/12 kommer jag tillbaka till Melbourne och ska vara här till den 20/12 innan jag åker HEM! Det här har ju varit målet hela tiden, ända sen jag kom hit i juli. Å nu är det här, overkligen är nog ordet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0