Nya Zeeland, del 2!

Ha, här sitter jag i min husbil på en campingplats på norra ön i nya zeeland. Vad stället verklgien heter, kommer jag inte ihåg men det var något på T! Har haft en helt fantastisk dag idag. Vi har gått 2mil uppe på vulkaner och berg. Det va helt fantastiskt att se allt där uppe, det var varmt å kallt på samma gång, marken var även den varm men det låg ändå snö kvar på olika ställen. Hur går det ihop? Aja, vi blev lite solbrända där uppe i alla fall, eller i alla fall jag med min fesbleka hy. Men väl uppe på toppen stötte vi på den andra gruppen från Melbourne vilket blev ett kärt återseende. Att bara vara tre personer kan bli rätt tröttsamt måste jag säga.
Menmen, ikväll är vi helt otroligt trötta efter vår otroliga vandring och ska bara se en film för att till slut sova å låta våra trötta fötter vila. Imorn blir det att sitta i varma källor typ å lukta äckligt. Kan inte vänta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0