Sista delen: Nya Zeeland

Husbilen är inlämnad, utan några skador ska tilläggas! Så idag har vi sett delar av Auckland, kan väl inte påstå att det är en speciellt imponerande stad men det är väl bättre än att sitta på flygplatsen, vilket vi nu gör. Ska sitta här i totalt 14h innan flyget först går till Brisbane å sen till Cairns. Åhh va skönt det ska bli med lite värme igen. Ja jag vet, klagade på det hela tiden när det var FÖR varmt i Melbourne men vad ska man göra. Vi svenskar är ju aldrig nöjda, lagom är bäst heter det ju. Sista dagarna här har vi hajkat lite till. Igår råkade vi på en extremt rolig hajk med grottor å tunnlar. Man kände sig som ett litet barn på en lekplats igen å alla som känner mig vet väl att jag aldrig kan motstå något sånt! Annars är det väl inget nytt. Saknar er, men det vet ni väl redan ;). Har förresten inga pengar på min mobil förens imorn så ifall jag inte svarar så betyder det INTE att jag är arga på er eller att jag är död, jag lovar! Ses snart, vissa mer snart än andra! Au revoir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0