Vaaaaarmt!!!

Min rumskompis till idiot tycker att det är en bra idé att ha igång värmefläkten trots att det är 30grader även kvällstid här! Så mitt underbart kalla rum är inte så kallt längre. Minsta rörelse och svetten börjar sakta rinna, usch. Fast att gå ut är inte direkt något alternativ heller. Hade man varit vid havet så okej, då kan man ju i alla fall svalka av sig lite. Men här inne i staden blåser det knappt ens en gång. Man är väl aldrig nöjd med vädret tydligen.
Å eftersom vi inte går ut på dagarna så träffas vi dessto mer på kvällarna. Man har sagt hej då till de flesta många gånger nu ifall man inte kommer se dom nästa kväll. Men ikväll blir det i alla fall en liten träff då Josh ska testa på stå-up scenen. Ska bli sjukt kul å se honom uppträda de fem minuter han får på sig. Men innan den blir det pasta med Anna, har bara mat för två dagar till här hemma så blir att äta ute lite oftare nu på slutet. Plus att det enda jag har kvar är ris å köttbullar. En kombination jag drar mig lite för att laga, ris å köttbullar hör verkligen inte ihop!


Svett-gubbe!


Kommentarer
Postat av: Frida

Här är det just nu ca 4 grader ute och grått. Grått, grått och åter grått. Ska vi byta ;)



Puss

2009-11-10 @ 08:52:14
Postat av: Lina

Jag hade lätt varit ute i kylan än värmen. Det går ju inte sova på nätterna :)

2009-11-10 @ 16:37:40
URL: http://linameek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0