Vart ska jag bo??

Fick en studentlägenhet igår. Men upptäckte att den var på källarvåningen vilket inte kändes så kul alls. Jag vill ha ljus i lägenheten inte en liten källare som är mörk hela tiden. Annars hade den nog varit perfekt. Så nu är det väl bara att vänta till nästa lägenhet. Men denna gång ska jag ha stenkoll på vilken våning den är på!
Vet vart jag vill bo, i irret eller T1 å att jag vill flytta in den 1/2. Men än så länge finns det inte så många lägenheter som är lediga då. Dom kommer visas mer när jag är ute å reser å hur mycket tid kommer man ha att sitta framför datorn då tro!! Inte mycket. Skulle vara så skönt att hitta något nu så man har det gjort.

Ska snart ut å träffa Anna, vi ska bara lata oss i en park hela dagen med vår respektive musik å var sin bok! Kan det bli bättre, man måste verkligen älska sommarlov :). Ikväll däremot blir det hejdå-fest. Det är helt sjukt att ikväll kommer bli sista gången man träffar många av människorna som har varit ens vardag så länge. Usch, blir ju deppig av att bara tänka på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0