Dålig bloggerska, fy!

Det här med att bli bättre var visst ett dåligt löfte. Men tänker skylla på att jag varit sjuk och samtidigt haft väldigt mycket att göra. Ja just det, jag har blivit sjuk igen!!! Förkyld som vanligt å ännu en gång skyller jag på vädret. Fast i å för sig kan det väl ha å göra med att vi surfade i iskallt vatten förra helgen men det känns bättre att skylla på vädret :p..
Men va har hänt sen sist då? JAG HAR BOKAT EN RESA TILL NYA ZEELAND!!!!!!! I tisdags när jag hade som mest feber ringde Joni (kandensiska) och frågade om jag ville åka med henne och Alessia (italienska). Självklart sa jag i mitt febriga tillstånd. Så den 13/11 åker vi dit och ska köra runt i en minihusbil i tio dagar. Troligen kommer jag få köra mest hela tiden eftersom Joni inte har körkort å Alessia är rädd för att köra en stor bil, plus att det betyder att köra på fel sida av vägen. Men vad gör det. Vi kommer fortfarande ha grymt kul å kommer få se ett helt fantastiskt land med dess natur och äventyr ;).
Helgen kommer spenderas i goda vänners sällskap. Imorn ska vi ut å leta efter något som kallas "Hidden bars", det kan bli intressant :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lova inte att du ska köra hela vägen bara..... det suger att alltid behöva tänka på morgondagen.

2009-10-10 @ 23:59:54
Postat av: erika

Skulle du kunna vara gullig och slänga iväg en röst på mig? jag försöker vinna biljetter till blogawards hehe :)

http://www.tv4.se/1.1173520?i=99

2009-10-11 @ 00:15:01
URL: http://irmaerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0