Vad är klockan?

Jag har ärligt talat ingen aning. Datorn säger 12.30, mobilen 11.30 och klockan.nu 9.30. Hur detta fenomen har uppstått har jag ingen aning om. Är väldigt säker på att jag inte har ändrat något så nu är jag totalt förvirrad och vet inte exakt vad klockan är. Har inte text-tv så kan inte kolla där, ingen är vaken hemma i sverige som kan tala om det för mig å min rumskompis sover också fortfarande. Vet inte varför men jag får lite smått panik när jag inte vet vad klockan är! Det bästa är kanske att ställa sig på balkongen och bara skrika ut frågan? Jaja, får hoppas Anna loggar in på msn snart så jag kan få ett svar på den här otroligt svåra frågan! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0