Färdig för tasmanien

JAG ÄR FÄRDIG!!! Känner på mig att det kommer stå något liknande om två veckor, men denna gång står det för att jag är färdig med alla mina sju uppgifter, vilket totalt blev 15000 ord plus lite grafer. Visste väl att jag skulle bli klar innan tasmanien, men det va knappt måste jag säga. Vi ska träffas om en halvtimme så får väl ta å äta något på flygplatsen antar jag. Men den här lättnaden som känns just nu. Det finns inte mycket som är bättre :). Å att fira det med Tasmanien är verkligen pricken över i:et. Önska mig lycka till, flyga är ju inte det jag gillar bäst här i världen precis. Eller ni kanske borde önska mina medresenärer lycka till som måste handskas med en livrädd Lina ;p... Tillbaka på måndag å då ska jag berätta allt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0