HJÄLP!

Sju ska väl i vanliga fall vara ett sagonummer. Ett nummer som ska göra en lycklig och bringa tur. Sju har då alltid varit mitt lyckonummer. Hade det till å med på fotbollströjan som var så kär. Men nu, efter nästan 23 år har denna siffra svikit mig. Jag har nämligen sju uppgifter att göra tills torsdag nästa vecka. SJU=7!!! Hur har jag kunnat få så många helt plötsligt? Usch vad jag inte tycker om att ha fyra kurser samtidigt, speciellt inte när alla slutar samtidigt. Men efter de här sju uppgifterna så är det ändå inte över, nejdå! Har två tentor också :S Döda mig nu, snälla!
Så vad är dessa sju uppgifter tänker ni säkert då! Eller egentligen vet jag att ni inte bryr er men jag måste bara skriva av mig så att frustrationen kanske försvinner. Två essays i Systemkulturer, en på 2500 ord å en på 5000 ord (en 3/4 färdig), en databasinlämning (borde vara enkel men återstår väl å se när vi kommer dit), en affärsanalysuppgift (gruppuppgift, tack gode gud!), två uppgifter kvar i projektledning (inte så stora, men ändå så man måste tänka en massa på dom) å till sist har jag ju lovat att skriva en beskrivning om hur man söker till australien från det Systemvetenskapliga programmet i Linköping. Något som jag blev bedd att göra för flera månder sedan men som jag på något sätt lyckades glömma å kom på det nu igen. Å detta är det lite bråttom med eftersom det snart är dags för de stackars liven att söka hit. Lär ju inte få en jätteposivit glans nu när man är så stressad som man är :P. Menmen jag lever ju å det är väl det viktiga!


Kommentarer
Postat av: Lill

Det klarar du Lina!!

Vad ha du för adress där nere om man skulle ta och skicka nåt eller så :P



Kramar

2009-10-07 @ 20:14:28
URL: http://kopavingarforpengarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0