Multitasking

Som ni alla vet så har jag mycket att göra i skolan nu. Men samtidigt måste man ju försöka hinna med saker här "hemma" (kommer nog aldrig kunna kalla detta lilla rum hem). Då under tiden som jag gjorde klar min del av databasuppgiften så tvättade jag å städa också. Uppgiften handlade om att implementera några tabeller å använda dem bara. Min del var att implementera dom och försöka fixa en klurig "fråga" som läraren hade gett oss. Det kluriga med allt var att få till implementeringen. Frågan var löjligt lätt, dvs om jag gjort den rätt :P.
Men uppgifterna börjar ordna upp sig nu. Har fortfarande inte fått motiviation nog för essayn men jag vet exakt vad jag ska skriva om så skrivandet i sig kommer inte ta någon tid alls. Det är bara att hitta dom alla källor han vill ha.
Gällande de andra uppgifterna så är båda gruppuppgifter, där vi i en av dom sitter tillsammans å gör allt. Å i den andra så får jag reda på vad som behöver göras förens imornkväll. Så om jag skulle lyckas bli klar med essayn ikväll så behöver jag ju inte oroa mig så mycket mer. Man skulle ju kunna tro att den anledningen skulle motivera mig, men icke!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0