Pluggångest

Usch vad jag vill ta examen nu och bara glömma bort mig själv i några månader. Även om det här inte har varit en jättetung termin så känner man att det här med att plugga är man rätt färdig med. Jag vill verkligen börja jobba å inte behöva utöka mitt studielån ännu mer. Så om det är någon som har något bra tips för att få upp motivationen och suget att plugga så säg gärna till, inte för att jag tror det finns något sånt tips, men slänger ut frågan ändå.
Essayn jag skriver just nu är otroligt tråkig. Läraren sa att det är viktigt att vi hittar ett ämne som vi brinner för eftersom den ska skrivas med 5000 ord. Men bara det att vi fick typ två dagar på oss att bestämma ämne och det är inte direkt inom det roligaste området "Datorer och samhälle". Ämnet jag valde är Beroende av internet och datorer, å som tur är vet jag att jag är otroligt duktigt på att skriva massa strunt för att utöka ordantalet. Men det tar ändå en otroligt lång tid eftersom det är en forskningsessay och att vi enbart får använda tidningsartiklar till den gör det inte direkt enklare. Kom igen nu Lina!! Sista rycket med kursen som inte ger ett jota!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0