Reser hit å dit

Oj mitt i all stress med uppgifter så planeras det för fullt för vad alla ska göra efter terminen är slut. Som jag sagt förut så ska jag till Nya Zeeland å köra en husbil, coolt :). Men nu är det även bestämt att vi ska till Cairns direkt efter det och hyra två bilar för att köra ner till Brisbane under tre veckors tid. Vi kommer vara tio personer som alla vill att det ska bli så billigt som möjligt, kan det bli bättre?? Vi funderar till å med på att campa en hel del så det kan ju bli lite billigt myspys :P.
Men innan det så blir det Tasmanien nästa vecka! Å där ska jag träffa Dennis!!! Åh vad jag längtar, ska bli så skönt att träffa någon hemifrån efter tre månader. Vi ska även försöka göra Great Ocean Road men vad som absolut kommer att hända är Sydney:O. Vi ska vara där i tre dagar och ska troligen ut å se the Blue mountains. Det ska vara jättefint och det ska bli kul att få göra något speciellt med storebror. Men först ska jag bara se till att få klar dom här förbaskade uppgifterna.

Kommentarer
Postat av: Carina Larsson

Lina lilla! du kan ju inte skriva så här=)Din mamma blir ju ett nervvrak!!!

2009-10-09 @ 15:13:09
Postat av: Lina

haha hon vet redan om alla planer. å jag låtsas att hon är glad för mig :P

2009-10-09 @ 16:51:51
URL: http://linameek.blogg.se/
Postat av: T-ass

Blue mountains är inte mkt att ha om man inte är sugen på trekking eller forsränning. Passa på att klättra upp för Harbour bridge, en pjäs på operahuset, inte alls dyrt, o njut av Bondi beach istället. Tre dagar hinner man inte mer. O se till att lillebror bjur på allt. Det har han definitivt råd med!!!!!!

2009-10-10 @ 23:37:00
Postat av: Lina

haha, hade du inte sagt lillebror hade jag nog konstigt nog inte fattat vem du var toni :). harbour bridge låter roligt och spännande. men forsränning är väl kul det med.

2009-10-11 @ 02:06:46
URL: http://linameek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0