Ska aldrig mer skriva tenta!

Jag har idag gjort min sista tenta.. NÅGONSIN!!!! Kan livet bli bättre? Ja eftersom jag inte har något att plugga till eller på under 2,5 månad. Helt otroligt, när man var ledig så länge sist? Frågan är bara om intelligensnivån kommer att sjunka under dessa månader eftersom man inte kommer behöva använda den över huvud taget. Jag tror faktiskt det. Tur att jag älskar suduko i alla fall så jag får använda ett par av de hjärnceller som är kvar.

Å igår fyllde jag ju år också. Det blev lite firande iform av finmiddag (som dennis bjöd på) för att sen ge oss upp till The Black Cat för hitta några fler som ville fira mig. Men firande är inte helt slut än. Imorn blir det storkalas för mig, Kat och Kenny. Å eftersom det är Halloween så kommer det självklart bli utklädnad. Vi har bestämt oss för Ninja Turtles å kommer lätt vara snyggast på festen! Jag ska vara den blå, Leonardo, ledaren! Ha jo vi kan ju låtsas som att jag skulle vara ledaren i alla fall :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0