Tenta #1 - check!

Åhh jag bara älskar att komma hem från en tenta å känna att man är sååå färdig med den kursen. I vanliga fall brukar det vara minst fem veckor kvar till nästa tenta men nu är det bara två dagar. Men va gör det. Den på fredag är äckligt lätt. Förlorade bara 2 poäng sammanlagt på tre uppgifter. Så på sätt å vis är jag färdigpluggad å tänker inte börja igen förens om 2,5 månad. Helt otroligt länge. Men ska nog hinna bli uttråkad på det med.

Men den här känslan efter tentor är verkligen helt underbar. Det är en känsla av att ha uppnått något å du behöver aldrig mer tänka på det. En känsla av att något har slutat å vi kan gå vidare mot roligare mål. Ha va filosofiskt det lät då :P. Dags å bli lite macho igen. Resten av dagen ska spenderas med lite aussie fotbollsspel, laga mat till Dennis å sen ta med honom till Eureka Tower!

Å förresten så hade jag en sjukt konstig dröm inatt. Jag var en superhjälte i form av en mask! Det läskigaste av allt var att den va väldigt väldigt verklig på något sätt å jag vaknade upp helt kallsvettig eftersom en superhjälte aldrig är säker :P. Menmen, jag var väldigt glad att jag insåg att jag är en människa till slut! Har nog aldrig varit mer tacksma för det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0