Vilken dag!

Ojoj, vilken blandning av bra å dåliga händelser idag. Det hela började med att jag inte kunde somna igår förense typ 4 imorse. Å upp å göra en presentation skulle man ju självklart imorse så fyra timmars sömn. Det va inte bara det att jag hade en presentation idag, jag hade TVÅ! Å båda gick skit! Första tappade jag bort mig å blev nervös på när jag inte kom ihåg skillnaden mellan 30 och 40 på engelska. Så ja, den gick nog åt pipan! Den andra tappade jag bort mig på när jag insåg att jag stog mitt framför projektorn så hela presentationen lyste på mig i princip. Man tycker ju att man borde märka något sånt men icke. Aja, efter sista presentationen var det bara hem å fortsätta med essayn. Alla andra uppgifter är klara i alla fall, bara den här förbaskade kvar. Har skrivit 1800/5000 ord å räknar med att skriva ca 3500-4000 ikväll. Så som ni ser blir det ingen tidig kväll för mig.
Men jag får ändå skylla mig själv för jag var ute å åt i goda vänner sällskap. Vi gick till en kinesisk restuarang där det var 12dollar å vi skyfflar mat till ditt bord om du är mer än 7 pers. Vi var 15! Ojojoj, magen känns fortfarande som en atombomb som bara väntar på att detoneras. Men imorn blir det Tasmanien å se bror!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0