...

När vi kom hem från semestern var det bara att hoppa in i vardagen igen. Har sedan dess suttit med en uppgift men idag lämnades den in, äntligen!! Så äntligen har jag kunnat städa denna förbannade lägenhet. För tro inte att min rumskompis hade gjort det under tiden jag var borta. Tror inte hon vet hur man städar helt enkelt, det är ju nästan som hjärnkirurgi så det kan man ju förstå :P.. Testade henne nämligen genom att inte städa toan innan jag åkte å den va riktigt äcklig när jag kom tillbaka, bläää.. Men nu skiner den igen och man behöver inte hålla andan när man är där inne. Nä ska väl inte prata så mycket skit om henne egentligen, men hon driver mig till vansinne så måste bara skriva av mig lite. 
Dags att sticka till fotbollsträningen, på lördag är den stora matchen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0