Händelserik natt

Ojojoj, spelade ju fotboll igår å hjälp vad jag har saknat det. Knät kändes hur bra som helst så ska nog försöka börja spela lite på allvar när jag kommer tillbaka hem. Matchen var inte speciellt seriös, det var bara jag och en annan tjej som faktiskt hade spelat fotboll förut så vi fick försöka göra det mesta. Vi förlorade med 4-0 men vi hade fortfarande kul och det är väl det viktigaste som alla förlorare brukar säga :P.
Senare på kvällen var det fest för alla som deltog i någon av sporterna och det blev en rejäl fest. Alla blev jättefulla och jätteroliga. När jag kom hem var jag fortfarande full så jag somnade så fort jag la huvudet på kudden. Men efter typ 10 minuter går brandalarmet här. Trög som man är så förstod jag inte vad som hände och trodde att jag kunde stänga av ljudet med min mobil. Jag tryckte och tryckte en bra stund och till slut började min rumskompis undra varför jag inte kom ut någon gång.
S: Kommer du snart?
L: Vad händer?
S: Brandlarmet har gått!
L: Men stäng av det då.
S: I HELA HUSET!!!
Äntligen fattar jag vad som händer och hoppar upp ur sängen, men hittar inte ut ur rummet eftersom jag fortfarnade var yrvaken och en aning berusad. När jag väl kommer ut ur rummet med mobilen fortfarande i handen:
S: Du ska inte ta på dig några byxor eller?
L: Hm, jag ska fundera på det.
Något min rumskompis tyckte va hysteriskt roligt och troligen inte kommer låta mig glömma på länge. Men byxorna åkte på och ut kom vi. Som tur var behövde vi bara stå där i ca 10-15 min och sömnen kunde ännu en gång påbörjas. Härlig lördag va :P





Kommentarer
Postat av: Lollo

men lina va har du för dig egentligen=) kännss så bra när man får läsa om allt roligt du har för dig, men tro inte att du e saknad för de! massa kramar till dig från Lollo Håkan o Aron

2009-09-14 @ 12:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0