Hemlängtan

Av någon anledning har jag fick jag en sjuk hemlängtan igår och den verkar inte vilja gå över. Har ingen aning om varför just nu, kanske är det för att jag pratade med massa hemifrån igår som sa till mig att komma hem, fy på er :).. Kanske är det för att jag fått ett datum när storebror Dennis kommer å hälsar på mig och längtar efter att få se honom. Kanske är det den svenska maten som jag aldrig någonsin ska ta för givet igen. Eller så är det kanske bara för att jag har varit här i 2,5 månad nu och man börjar kunna Melbourne och alla nära å kära är så långt ifrån mig, det börjar väl kanske kännas som hem här helt enkelt. Ska nog försöka hålla mig omringad av min lilla underbara "familj" här. Vi har blivit ett ganska stort gäng här och eftersom vi alla är här under samma omständigheter så blir vi som en stora tjocka släkten! Ska nog försöka hålla mig omringad av dem nu så jag inte tänker på er där hemma så mycket :)

Kommentarer
Postat av: Anna

<3

2009-09-14 @ 13:32:36
URL: http://lillamaggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0