Jag vill ha mitt paket! NU!

Testet är gjort och det gick kanske lite bättre än vad jag trodde. Kändes inte alls bra direkt efter, men han gick igenom de rätta svaren efter ett tag å det va faktiskt några jag kände igen.

Har fått mitt paket hemifrån också, eller rättare sagt. Jag har fått en lapp om att mitt paket har kommit. Lappen såg jag inte förens receptionen hade stängt så klart. Så det är väl bara att fortsätta drömma om exakt vad det kan vara i det. Just nu skulle det vara gott med en Estrella Sourcream & Onion, rostad lök, lite sommarkläder som jag inte fick med mig eller helt enkelt en påse med Mariannelundsgodis, mums! Ska bli otroligt spännande imorn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0