Låång dag

Hjälp vilken monsterdag i skolan det har varit idag. Egentligen skulle jag gått på föreläsning kl 9.30 idag men kom inte upp ur sängen. Vet inte vad det var med mig, men det var så varmt å skönt. Plus att det är en extremt enkel kurs. Istället stack jag till skolan vi 11 å började mitt pluggande. Det höll på till min tutorial började 16.30. Å äntligen är jag hemma, men en sjuk huvudvärk och en hunger större än en björns. För eftersom jag pluggade så mycket idag så glömde jag helt enkelt att äta. Klockan närmar sig 19.00 nu och att bara ha ätit två rostade skitmackor gör inte att humöret är på topp. Menmen, ska snart iväg å äta pizza med "familjen" :P.. Det finns med andra ord alltid något ljus i mörkret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0