Svårt eller inte, det är frågan!

Gaa, varför känns det som att jag kan det här när jag egentligen inte kan det?? I och för sig är det nästan samma sak som jag skrev uppsatsen om förra terminen men nu på engelska och mer komplicerat. Men inte kan jag få ångest för det, istället tänker jag: det löser sig alltid. Men de här termerna är sjukt konstiga och om jag ska behöva stava ett utan att ha det framför mig kommer det bli något helt annat och läraren kommer nog få sig ett gott skratt. Får väl skriva: UTBYTESSTUDENT!!!! ENGLISH NOT GOOD!!!! eller nåt. Aja, några timmar till har jag allt på mig och förhoppningsvis får jag in lite till, men hjärnan börjar göra ont. Dags att bli sjuk igen kanske?? Var ju några veckor sen sist nu :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0