Tentatider färdiga

Har fått tider för mina tentor nu. Måste väl säga att det är både bra å dåligt. Det är bra för dom är 28/10 och 30/10, men det är dåligt eftersom det är min brors sista dagar här. Den som är den  30/10 vet jag i och för sig att jag klarar utan att plugga så behöver ju inte sitta och råplugga hans sista kväll här. Men det är ganska tråkigt att behöva ha tentorna runt sin födelsedag samt att de andra kanske inte har slutat än då. Så vad ska jag göra i två veckor medan de andra pluggar? Aja, det märks väl då. Kanske får börja min tripp uppåt lite tidigare än planerat. Vem vet, kanske blir det att kolla upp flyg tidigare också i så fall. Mycket att tänka på nu. Men ikväll blir det bowling! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0