Vem har världens bästa föräldrar?

JAAAAG!!! Eftersom mödra mi har snott min tv sen jag flyttade hem alla möbler så har dom beslutat att köpa en ny till mig istället (av det praktiska skälet att inte behöva bära den fram å tillbaka). Detta gjorde dom idag, en som inte är tjock och väger 50kg (som min förra gjorda). Istället blev den en fin platt en som kommer bli helt grym att spela Wii på i min minietta som jag troligen kommer bo i.
Men det är inte bara därför dom är så bra. Mina hörlurar har gått sönder här å jag totalvägrar köpa nya eftersom jag, för det första ska köpa en ny mobil när jag kommer hem och då ett par nya ingår. För det andra att dom kostar multum här, 90 dollar :S.. Så dom har skickat ett par gamla hemifrån. Å det bästa av allt, det ska tydligen vara en liten överraskning i paketet :D.. Undrar vad det kan vara? Borde ju vara något som dom vet att jag verkligen älskar. Kroppkakor? Raggmunk?? Prickikorv?? Åhh vill veta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0